mandag 15. juni 2009

HÅP

Tålmodighet er noe
menneskene må
lære seg for å overleve
med en katt.....
Finn Nilsen
Du maler så godt
ved min side,
trofast venn
uten ord.
Hvis alle var slik
som min huskatt,
det kunne bli fred
påvår jord.
Når sorga gnager
i sinnet
forstår du tanka
jeg bær.
Og bykser lett
oppi fanget,
er meg så
merkelig nær.
Bjørn Frang
Vinnere
og tapere - -
det er noe
menneskene
snakker om!
- I katteverdenen
deler vi bare ut
gullmedaljer!
Finn Nilsen

TYKK OG DUM OG DEILIG?
- MULIG DET, MEN JEG ER
NÅ GLA' I MEG LIKEVEL!
Finn Nilsen
GRIP DAGEN
For dagen i går
er ikke annet enn
en drøm
og morgendagen
kun en visjon.
Men dagen i dag
levd fullt ut
gjør hver gårsdag
til en lykkelig drøm
og hver morgendag
til en visjon fylt av håp.
Vern derfor godt
om denne dag!!
Ukjent

1 kommentar:

  1. Hva var vel livet uten pus? :)Så flott å lese alt du skriver og se ditt blikk på omgivelsene gjennom vakre bilder og ord. Du inspirerer! Takk for at du er den du er og at du deler av din verden.

    Stor klem og stort smil fra heklelærling ;)

    SvarSlett