søndag 12. juli 2009

Jeg lever med en forventning

Jeg lever med en forventning om at livet er verd å leve,
at jeg kan møte venner overalt,
at det er mulig å snu negativt til positivt,
at det er mulig å åpne et lukket ansikt,
at jeg kan mestre mine viktige valg,
at jeg kan bære det aller tyngste,
at jeg kan vinne over meg selv,
at det svakeste kan bli min styrke,
at drømmer kan åpne seg.

Jeg lever i håpet
om at jeg kan bevare en god forventning
selv om erfaringen taler imot,
og at mine forventninger ikke må oppfylles
for at jeg skal være glad.

Annonym
Skjønnhet
i det uventede.
Gled deg
over DINE hverdags øyeblikk!
Tradisjon
arbeid
vekst
i kontakt med naturen.
En båt på land
en båt i vann
fylle den
ta med
det DU har.
Ta med deg ditt
dit du drar.
Litt gammelt
litt nytt...
Uansett
det er DIN båt.
Sjarmen er ikke
alt det nye,
eller det gamle.
Sjarmen er at det er DIN båt
med din last
at den er slik den er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar